anime - amatsuki - smile - summer

Soul Eater + Meme

Thanks to RL I couldn't get my weekly dose of Soul Eater and am now watching episodes 28 to 30 back to back.

Okay with episode 29 and the "Team Soul Resonance", my mind started thinking about multiple people 'resonating' which means multiple people clicking together and BONDING which means polyamorous relationships which means at least a menage a trois.

Therefore: Team Soul Resonance = Orgy, Y/Y?

Yup, this is how my brain works. Oh and BLACK STAR IS LOVE. And I guess we get more of Death the Kid in the next episode *_*

Should mention I'm downloading all the episodes and plan on pimping them out over the weekend *crosses fingers*

And now for a shiny icon meme, via furiosity ^^

ICON MEME DIRECTIONS
* reply to this post with the word MEME whatever you like (as long as you clearly tell me you want to participate in the meme) and I will pick six of your icons.
* make a post (including this info) and talk about the icons I chose.
* other people can then comment to you and make their own posts.
* this will create a never ending cycle of icon glee.


 * stock - flower | tea green
This is my newest icon out of the bunch and as soon as I saw it in myrasis' latest batch @ weapon_icons I was all *grabby hands* It's ever so mellow and she does stock!icons beautifully (and it matches my LJ color scheme too and felt so ME XD)

 * omg. omg. yay.
ADAMA FTW. SRSLY HE NEVER GOES \o/ BUT IF HE DID, HE'D STILL MANAGE TO LOOK LIKE THIS. This is my sarcastic 'woopie!' icon and never fails to make me grin hahaha. I'd made a post about hazelsparkle's icons and couldn't resist using it myself.

 anime - redhead in repose
Y'know, I'm not actually certain where this dude is from but this is my pseudo!bleach OR d.gray-man icon. It's credited as springchickens but I can't seem to locate the orignal post. Cookies to anyone who can tell me for sure who he is.
EDIT: Tis Lavi from DGM XD

 * made of awesome
This is my accomplished!icon for when I do something that takes forever and finally get around to posting. It was either this or make something along the lines of LJ > RL, but this one seemed more positive XD Made by yled!

 anime - gundam 00 - caramell danse
Have been using this icon for a while and just realised thanks to F that I spelt gundam wrong *headdesk* It's made by aomidori and it was the first time I saw caramell dansing. It was also the best animated version of it at the time and is still the ONLY animated icon in my userpics. I grow tired of moving icons SUPER fast, but this one *stares* I don't know, just love it.

 * just ducky
Saw this at a LIMS contest I think and it's one of the main reasons I miss pixation so damn much. LOVED this icons to bits. Tend to use this one when I'm feeling fine/peachy/DUCKY or when there's a situation where someone says no/can't do something and it's the one icon that shows that yeah, have no probs with their comment at all ^_^
  • Current Mood: horny
Tags:
I'm pretty sure the third icon is of Lavi from D.Gray-man. The book and slightly hidden eyepatch is a dead giveaway. :)
I couldn't be sure if there was an eyepatch or if it was just dark but the book made me think Lavi :)

*hugs* SANKYOU!
My mind is an even more frightening place than yours but yes, Team Soul Resonance=orgy. Strangely, I don't ship anyone in Soul Eater. Must be something wrong with me. >>;

lol! That's Lavi from D.Gray-Man.

I think I did this meme a while ago but what the heck, hit me again. Er, not literally.
SE is one of the few anime where I'd be totally okay with a group orgy XD Bu seeing DeaththeKid and BlackStar in the same scene makes me all ♥_♥

*points to above comment* EEEEE XD

Okay, am hitting you MWHAHAHAHA:

[gundam 00] spanking new
[macross frontier] spiffin' (ok, I just love the poster and want to read moar about it lol)
[d.gray-man] gentle soul
[amatsuki] pile up of love
[dogs] white demon
[sword in the stone] future king
I can't seem to get any 'ship so and so with so and so' here. FAIL.

Everyone seems to pick that Amatsuki one. lol. I don't even have any idea why.

*fends from attacker*
HAHAHAHA maybe it's cause its what me want to do pileup of love ROFL *glomp*

RESISTANCE IS FUTILE
But I already did the memeeee. *wails*

Kyahaha that GSD icon just amuses me so because Kira is stuck somewhere, I think or maybe he's drowning.
I don't know who Lavi is because I am like only a little of the way through d.gray-man, but man, that whole manga is like a giant Kanda/Allen dōjin. :P
Dude, I'm easy - pair two superhot bishies together and ^^

Sometimes it doesn't even have to be from fandoms follow lolol

But Kanda and Squalo would set my screen on fire. It could be alien pollen that makes them do it BUT I JUST WANT THE PRON
Hit me (oh context~) with the meme as well :D

Looking at the just ducky icon makes me what to spend a couple hours going through back posts of the comm :/
Will post soon! :)

Huh. They are very similar. This is what [Bad username: gemkazoni"] had to say. I like their version better, but stealing is bad... >.